poniedziałek, 21 lipca 2014

Pomoc adwokata z Piaseczna

Prowadziłam razem z mężem firmę, mamy dwójkę dzieci i wspólny dom. Jednak nasze drogi w pewnym momencie rozeszły się i stwierdziliśmy, że nie ma sensu „żyć obok siebie zamiast ze sobą”. Bardzo martwiłam się jak rozwiążemy kwestię podziału obowiązków w naszej firmie, a przede wszystkim kwestię naszej rodziny, nie chciałam żeby dzieci cierpiały aż tak bardzo.


  Zwróciłam się o pomoc do Adwokata z Piaseczna. Faktycznie uzyskałam tam fachową pomoc już podczas pierwszej konsultacji. Kancelaria ta świadczy szerokie usługi w zakresie prawa cywilnego, rodzinnego, pracy, spadkowego, gospodarczego, budowlanego oraz własności intelektualnej. Profesjonalizm Pani Adwokat zapewnił sprawność we wszystkich sprawach. Bezproblemowo przeprowadzone sprawy podziału majątku i alimentów na dzieci były już ogromnym sukcesem. Dopełnienie nastąpiło przy ustaleniu opieki nad dziećmi i kontaktu z nimi. Pani Adwokat całą sprawę zabrała na siebie co mi znacznie oszczędziło stresu i nerwów. Całość zakończyła się szybciej niż się tego spodziewałam. Rzetelne przygotowanie się do sprawy Pani Adwokat z Piaseczna usprawniło jej przebieg.


  Zawsze miałam wyobrażenie, że takie sprawy ciągną się latami i towarzyszy im mnóstwo stresu, ale teraz dzięki współpracy z Radcą Rogalską zmieniłam na to pogląd. Teraz już wiem, że dzięki adwokackiemu profesjonalizmowi wygląda to zupełnie inaczej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz