poniedziałek, 21 lipca 2014

Profesjonalna księgowość w Słupsku

Zaufanie do księgowości jest podstawą współpracy. W dzisiejszych czasach, zwłaszcza w małych firmach, nie ma wewnętrznych nawet jednoosobowych działów księgowości, jest to nieopłacalne. Zdecydowana większość firm decyduje się na zewnętrzną obsługę księgową. W dużych miastach jest większa konkurencja i można przebierać w ofertach, w mniejszych z kolei jest większe prawdopodobieństwo, że trafi się na sprawdzone biuro. Biorąc na przykład moją działalność gospodarczą, zatrudniającą 3 osoby w Słupsku, nie opłacalne było zatrudnianie księgowej więc zdecydowałam się na biuro księgowe zewnętrzne. Przez myśl przechodziła mi także księgowość internetowa tzn system obsługujący moją firmę, wyliczający wszystko, jednak nie potrafiłam się do tego przekonać. Postawiłam na lokalne biuro księgowe w Słupsku z polecenia innych przedsiębiorców. W tym momencie jest już 2 rok jak współpracujemy i na szczęście świetnie idzie nam ta współpraca czy to podczas bieżących działań czy rocznych rozliczeń. Oprócz usług księgowych świadczone są także dla nas usługi kadrowe. Dzięki tej współpracy mamy skrupulatnie prowadzoną księgowość i kadry. Polecam księgowość w Słupsku   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz